Zhrnutie 2019

Ahojte!
Dnes som sa vám rozhodla predstaviť najlepšie a najhoršie knihy, ktoré som prečítala už v minulom roku, keďže ako je už u mňa zvykom, tak aj s týmto článkom niekoľko dní meškám 😂. Pravda je však taká, že uplynulé mesiace (a je mi naozaj ľúto, že to boli mesiace) som akosi nezvládala svoj život a ocitla som sa na tmavom mieste, ako i niektorí naši obľúbení knižní hrdinovia. A musím sa vám priznať, že som naozaj uvažovala nad tým, že prestanem s blogovaním a bookstagramom. Bolo toho na mňa proste naozaj veľa a všetka moja predchádzajúca energia vyprchala a spolu s mojimi osobnými problémami...koniec roka 2019 proste nebola sranda. No teraz už KONEČNE (a musím si zaklopať, i keď neverím na tieto porekadlá/príslovia), som v poriadku. Snáď sa vracia to staré ja, ktoré mi nehorázne chýbalo a dúfam, že keď vám tentokrát poviem, že to na tomto blogu znova roztočím, nebudem klamať 😂😁😊.
Rok 2019 bol pre mňa, čo sa týka kníh, iný. Práve kvôli tomu, že blogovanie sa stalo mojou každodennou súčasťou a boli dni, kedy som tým doslovne žila. Môj vkus v čítaní sa taktiež zmenil nakoľko som sa začala dostávať k úplne iným žánrom, akým boli napríklad detektívky, historické romány a romány pre ženy. No a postupne som tak trochu vylúčila so svojich tbr. listov YA literatúru a vďaka tomu som sa dostala k iným knihám a autorom. Čo sa týka nejakých bližších štatistík, za tento rok som zvládla prečítať 58 kníh, čo je síce oproti minuloročným 74 knihám výrazne menej, no i napriek tomu som spokojná, lebo život nie je o číslach a ja som len veľmi rada, že pre vás môžem tento článok napísať. Pôvodne som chcela prečítať 65 kníh, čo som nedosiahla a mala som v pláne dostať sa aspoň k desiatim klasikám, pričom som sa dostala len k dvom, ak teda nepočítam povinnú literatúru, ktorú vám sem nedávam už len preto, lebo neznášam, keď sa musím do čítania nútiť a nerobiť to preto, lebo ja chcem. Čiže dúfam, že tento nový rok bude pre nás všetkých krásnym rokom a ja idem už na ten zoznam.




Najlepšie knihy/knižné série roka:


1. Jojo MOYES, Predtým, ako som ťa poznala 
2. Simona KUTIŠOVÁ, Srdce pre Mirku
3. Julie KLASSEN, Tajomstvo Pembrooke parku
4. Francis Scott FITZGERALD, Veľký Gatsby
5. Julie KLASSEN, Tichá guvernantka
6. Colleen COBLE, Bez stopy





Najhoršie knihy/knižné série roka:

1. Helene HEGEMANN, Axolotl Roadkill
2. Jenny HAN, Všetkým chalanom, ktorých som milovala 
3. Lissa PRICE, Banka tiel: Darcovia
4. Estelle MASKAME, Víš, že tě miluju?

Víš, že tě miluju? (The DIMILY Trilogy, #1)Axolotl RoadkillDarcovia (Banka tiel, #1)Všetkým chalanom, ktorých som milovala



......Na všetky knihy nájdete recenziu, stačí pohľadať TU......











Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. Tieto pocity mám neustále - skončiť či neskončiť? Toď otázka! :D Ale vážne, ja som s tým za päť rokov blogovania bojovala nespočetne veľakrát a práve minulý rok ma to akosi dobehlo a vážne som plánovala všetko nechať tak. Ale ak by som tak spravila, tak by som to doteraz ľutovala! Blogovanie je úžasné a ja verím, že si aj teba vždy pritiahne späť, aj keď sa bude zdať, že to nemá zmysel. Postačí len iskrička nádeje a radosti a ten naplňujúci pocit z písania a fotenia kníh je späť! :) Držím ti palce, aby sa všetko vrátilo do normálu, aby sa ti darilo v reálnom živote a s radosťou si našla čas a chuť aj na tento virtuálny :) Si skvelá knižná blogerka a bookstagramerka, nevzdávaj sa! :))
    Čo sa týka kníh, tak si zvládla prečítať skutočne pekný počet! U mňa to bolo len 25, joj...a tento rok určite nedám viac :D
    Srdce pre Mirku patrí aj medzi moje TOP knihy za rok 2019, bol to nádherný príbeh!♥♥♥ Tajomstvo Pembrooke Parku som čítala už dávnejšie, no vďaka tejto knihe som spoznala Julie Klassenovú za čo som veľmi vďačná - inak spomínaná kniha sa mi skutočne páčila! :)
    Maj sa mi krásne a nech sa darí, aby bol rok 2020 najmä o radosti a krásnych a vzácnych chvíľach!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj Mony, hrozne moc Ti ďakujem za tvoju úžasnú podporu! Naozaj ľutujem, že som si túto správu neprečítala už pred tým mesiacom, lebo pravdepodobne by ma nakopla ešte viac, ako ma nakopla dnes :D. No je pravda, že som akosi celé blogovanie a knihy vo všeobecnosti odsunula na druhú koľaj a naozaj dúfam, že mi tieto dva týždne, počas ktorých nemusím chodiť do školy (i keď by som do nej oveľa radšej išla, vzhľadom na túto situáciu) pomôžu v tom, aby som sa do tohto celého znova dostala, lebo mi to strašne chýba. Takže snáď sa dostanem do pohybu i ja a naozaj sa vrátim ku všetkému, pretože to bolo niečo, čo ma minulý rok nesmierne napĺňalo a je mi ľúto, že som to odložila. Čiže hrozne Ti ďakujem za tento komentár, lebo síce som si ho prečítala skoro o mesiac neskôr, no práve teraz mi padol najviac vhod a tvoje milé slová mi neskutočne pomohli v tom, aby som napísala ďalší článok. Skrátka, ďakujem :).

      Odstrániť