Estelle Maskame- Víš, že tě miluju? (Dimily I.diel) minirecenzia


Názov knihy: Víš, že tě miluju? (Did I mention I love you?)
Autor: Estelle Maskame
Séria: Dimily, I.
Počet strán: 352
Vydavateľstvo: Fragment, 2017
Žáner: YA contemporary
Anotácia: Na léto v Kalifornii se Eden vůbec netěší. Strávit ho má totiž v nové rodině svého otce, kterého už tři roky neviděla. Prázdniny by měla prožít s třemi nevlastními bratry a novou „matkou“ – lidmi, které vůbec nezná a ani netouží poznat. Na největší komunikační problémy naráží s Tylerem, nejstarším z bratrů. Nevyzná se v jeho divoké povaze, nemůže vystát jeho drzý pohled a ego vyšší než kopce v Beverly Hills. Pořád na něj ale někde naráží a čím víc poznává jeho svět nekonečných večírků a her, při kterých se porušují pravidla, tím víc jí zajímá. Začíná ztrácet hlavu pro lásku, která je zakázaná…

 Kniha Víš, že tě miluju od spisovateľky Estelle Maskame sa ku mne dostala len vďaka knižnej štafete od Camily. Pôvodne som sa jej celkom bála, nakoľko som na ňu počula veľmi veľa negatívnych recenzií a vlastne už od začiatku som si bola istá, že to nebude moja šálka kávy. A nakoniec som mala pravdu. I keď to nebolo najhoršie dielo, aké som kedy čítala, od dobrého malo celkom ďaleko. 
   Príbeh vyzerá tak, ako vo väčšine takýchto YA contemporary romancí. Dvaja hrdinovia, ktorí sa do seba beznádejne zamilujú a hneď vedia, že sú pre seba tí praví. Všimla som si, že ak sa v knihe vyskytne niečo takéto, automaticky ma prestáva baviť a jej hodnota pre mňa klesá. Pretože si nemyslím, že šestnásťročné dievča môže po dvoch týždňoch niekomu povedať, že hi miluje. Áno, môže byť zamilované. No na to, aby sme sa o niekom vyjadrovali, že ho milujeme treba dôvod a hlavne čas. A ten mi, bohužiaľ, autorka nedala.  
   Čo sa týkalo postáv, tak tiež budem trošku skeptická, nakoľko ma vôbec nezaujali a neboli dostatočne rozvinuté. Akože Eden sa ešte dala zniesť. No Tyler bol pre mňa čisté zlo. Bol arogantný, nepríjemný, nenormálny a jeho vlastnosti by som takýmto spôsobom dokázala vymenovávať ešte ďalších päť minút.  Do polovice knihy som ho vôbec nedokázala vystáť, od polovice sa už dal zniesť. No ak si niekto dokáže vybrať niekoho ako Tyler, tak potom už naozaj neviem. 
   Aby som na knihu však len nenadávala, mám aj pár pozitív. 
1. Číta sa celkom dobre, i keď po tridsiatich stranách si musíte dať prestávku, lebo vám začne liezť na nervy.
2. Niekedy vás jej príbeh naozaj chytí a nebudete sa vedieť odtrhnúť.
3. Je možnosť, že si obľúbite nejakú postavu.
4. Autorka píše celkom zaujímavo a určite by mohla mať nejaký potenciál, ale skôr pre mladších čitateľov.
 Takže Dimily je jednoznačne séria, ktorú by som vám až tak neodporúčala. Nie je to síce to najhoršie, no za váš čas kniha určite nestojí a myslím si, že vám ani nič nedá. Ak však máte radi experimenty, dajte sa do toho 😏-


Zverejnenie komentára

0 Komentáre