Jenny Han- P.S-Stále ťa milujem

Súvisiaci obrázok
zdroj
Názov knihy: P.S.- Stále ťa milujem (P.S.- I still love you)
Autor: Jenny Han
Séria: Všetkým chalanom, ktorých som milovala (To all the boys I loved before)
Diel: 2.
Počet strán: 296
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: CooBoo
Žáner: YA contemporary
Anotácia: Lara Jean nečakala, že sa do Petra skutočne zamiluje. Veď len predstierali, že spolu chodia. V jednej chvíli to však obaja predstierať prestali. Lara Jean nebola nikdy zmätenejšia ako teraz a nevie, čo robiť. Dokonca sa do jej života vracia chalan, čo sa jej kedysi páčil, a spolu s ním i to, čo k nemu cítila. Môže dievča ľúbiť dvoch chalanov naraz? Pôvabné pokračovanie knihy Všetkým chalanom, ktorých som milovala ukazuje, že láska nie je nikdy jednoduchá, ale možno práve preto je taká úžasná. 
      



      Po prvom dieli a zároveň po prvej knihe, ktorú som od autorky čítala som pochybovala, či sa mi bude ďalší páčiť o niečo viac. Začala som ho čítať skôr zo zvedavosti, lebo som chcela vedieť, čo ľudia na tejto knihe (sérii) vidia. Keďže som z prvého dielu nebola nadšená, dúfala som, že druhý bude lepší. Bohužiaľ ma aj tento diel sklamal a moje obavy sa potvrdili
.
      O tom, že Lara Jean tvorí pár s Petrom, vie už celá škola. Nie je nikto, kto by o ich pochyboval. No aj ich "dokonalé" obdobie začnú narúšať rôzne problémy. Či už to je zverejnené video, Genevie, alebo nový chlapec, ktorý sa priplietol do Larinho života. Lra Jean sa zrazu nevie rozhodnúť. Zostane s Petrom, alebo začne novú kapitolu svojho života s niekym iným?

"Niekedy sa zdá, že čosi bude trvať večne, ale netrvá. Láska môže odísť alebo ľudia môžu odísť, aj keď to tak nemyslia. Nič nie je zaručené."
str. 34
 
      Úprimne, najskôr som si myslela, že kniha bude lepšia. Začiatok bol totižto zaujímavý, keďže sa riešil Petrov a Larin vzťah a novovzniknuté video. Dokonca som celkom začala mať rada Petra a bola som príjemne prekvapená. Lenže po chvíle čítania som sa dostala približne do štvrtiny a ostala som ako obarená, pretože sa nič nové nedialo. Stále dokola som čítala som o obrovskej láske medzi Petrom a Larou Jean, o jej nerozhodnosti a nejakom starobinci. A to bolo vlastne všetko.V tomto momente som prehodnotila všetky moje pocity a rozum sa mi zastavoval pri predstave, že niekomu sa vôbec môže páčiť. Nebavili ma postavy, dej bol strašný, Peter sa mi zase zhnusil, Lara Jean sa zrazu stala nevýraznou a neskutočne som sa nudila. Jediná vec, ktorá mi dodávala silu ju dočítať bola Kitty, ktorá je síce najmladšia z celej knihy, no mala som pocit, že je aj najmúdrejšia. Okrem toho, že v knihe pribudli možno dve až tri nové postavy, na Margot a Josha sa úplne zabudlo. Obaja mali v knihe len pár scén a celý priestor sa nechával pre Petra a Laru Jean.
      Veci sa však zmenili, keď sa na scéne objavil John Ambrose McClaren. Dej bol zrazu komplikovanejší a konečne sa začal vyvíjať. Posledných sto strán už bolo pútavých, hlavne vďaka hre, ktorú autoka vymyslela. Veci sa začali riešiť, kniha sa čítala ľahšie a začala som mať rada aspoň jednu mužskú postavu. Johnova povaha a všetko spojené s ním ma bavilo a Lara Jean sa pri ňom nejavila až taká detská. Knihu som dočítala so zmiešanými pocitmi. Na jednu stranu ma naozaj nebavila, na druhú stanu musím brať ohľad aj na úvod a záver. Takže som zvolila stred a rozhodla som sa prečítať aj tretiu časť, aby som mala túto nie príliš slávnu trilógiu za sebou.
Hodnotenie: 2/5

Zverejnenie komentára

0 Komentáre