Anna Todd- After: Bozk (After 1)

Názov knihy: After: Bozk (After: kiss)
Autor: Anna Todd
Séria: After
Diel: 1.
Vydavateľstvo: Ikar 2015
Žáner: YA contemporaray


Tessa je slušné vychované dievča, ktoré má ešte vychovanejšieho priateľa a presne vie, kam ju život v budúcnosti zavedie. Má ho totižto naplánovaný už od nepamäti a svoje sny a ciele si zanovito plní. Práve nastupuje na prestížnu vysokú školu a sťahuje sa do internátu, aby sa konečne oslobodila od svojej matky, ktorá ju neustále ovplyvňuje a sťažuje jej život. Lenže hneď po nasťahovaní Tessa zisťuje, že jej spolubývajúcou sa stáva dievča, ktoré je úplný opak ako Tessa. Na štúdiu jej nezáleží, najviac času trávi na párty a v kluboch a o jej extravagantnom štýle obliekania sa nesmie prísť ani na reč. A práve vďaka nemu Tessa spoznáva drzého, arogantného, no naozaj sexi Hardina, do ktorého sa bezhlavo zamiluje. Lenže Hardin nevyzerá, že by jej jej pocity oplácal práve naopak. Snaží sa k nej chovať čo najhoršie. Čo ak sú si však oni dvaja súdení? Aj o tomto je kniha od spisovateľky Anny Toddovej, ktorá začala svoju kariéru písaním príbehov na wattpade. 
-zdroj: moja hlava:)

      Ku knihe After som sa dostala práve kvôli filmu, ktorý vychádzal v apríli tohto roku a bolo okolo neho obrovské bum. Každý sa naňho tešil, lístky boli vypredané už týždeň vopred, a každý, doslova každý túto knihu čítal práve kvôli filmu. A keďže
som si chcela tento film pozrieť i ja, rozhodla som sa, že si najskôr prečítam knižnú predlohu, a až potom sa usadím do preplneného kina.
      Prvú polovicu knihy boli moje pocity veľmi pozitívne. Príbeh sa čítal neskutočne rýchlo, strany a kapitoly ubúdali, no po čase ma začal celý príbeh a i kniha samotná neskutočne nudiť. Bola pridlhá a dej sa vliekol, nedokázala som si veci vychutnať, pretože som mala pocit, že sa opakujú stále dokola. Čítala som kapitolu za kapitolou, no mala som pocit, že som sa zasekla na tej istej.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt after movie
zdroj
      Tessa ako hlavná hrdinka bola milá a taká...nevinná. Nemôžem povedať, že by sa mi ako postava nepáčila, skôr ma štvala tá jej priveľká nevinnosť a nesadla mojej osobnosti. Nedokázala som sa s ňou zžiť a mala som z nej pocit, že je proste len fiktívna. A áno, je fiktívna, no predsa by som z nej mala cítiť, že je reálna postava, lenže to som necítila. Namiesto toho som sa pozastavovala nad tým, aká je tupá, hlavne čo sa týka vzťahu medzi mužom a ženou.
      Ďalšia veľmi dôležitá postava bol Hardin. Správny bad boy, ktorý však v sebe skrýva viac, ako si všetci ostatní myslia. Ďalší zádrhel príbehu, tentokrát však príjemnejší ako Tessina naivnosť. Jeho chyby boli na ňom to reálne a práve to ho robilo tým najlepším, čo ste v knihe mohli nájsť.
      Príbeh ako taký bol typickým YA príbehom, ktorý vám nedá nič, čo by ste už v literatúre našli, no zároveň vám ani nič nevezme. Číta sa dobre a ľahko, stránky ubúdajú, no za mňa určite nepatrí k tým lepším. (Asi je to vidieť aj na tejto recenzii, ktorá je úplne nanič, no proste o tejto knihe nedokážem napísať nič iné). Chápem, prečo si našiel svojich fanúšikov, no ja medzi nich proste nepatrím. Už nastal pre mňa čas sa posunúť z týchto YA contemporary romancí, preto sa na ďalší diel nevrhnem ani dnes a ani o rok. Môžem vám však povedať, že vždy bola lepšia ako film.
Hodnotenie: 3/5

Zverejnenie komentára

0 Komentáre