Michaela Zamari- Rozhodnutie

Názov knihy: Rozhodnutie
Autor: Michaela Zamari
Vydavateľstvo: 
Počet strán: 344
Žáner: ženský román
Anotácia: Raven si už ani nepamätá, kedy si naposledy dopriala výdatný oddych. Odkedy mladšiemu bratovi Troyovi supluje rodičov, jej život sa obmedzil len na svadobný salón – zdroj jej príjmu, domáce práce a sem-tam spestrenie v miestnom bare.
Je načase dožičiť si zaslúženú dovolenku, ktorú Troy dostane ako darček na svoje osemnáste narodeniny.
Mestečko v americkom Utahu vymenia na pár dní za exotickú Malajziu, pričom netušia, ako veľmi im zdanlivo neškodný výlet zmení život.
Z minúty na minútu sa dovolenka mení na väzenie pod prísnym dohľadom tajomného cudzinca. Vpadne im do života, je neoblomný, príliš mocný a vie o nich podozrivo veľa. Jeho príchod vyvolá v Raven smršť pocitov.
Neznámy muž má iba jediný cieľ – ochrániť Raven. So svojimi dôvodmi sa jej nechce zveriť a ona sa tvrdohlavo odmieta podvoliť bez boja. Dokáže však príťažlivý cudzinec ovládať svoju túžbu po temperamentnej žene, ktorú by si nemal pripustiť k telu?
Spoločný nepriateľ síce spojil ich cesty, ale čo ak je jediný, kto ich môže navždy rozdeliť? Zvládnu ochrániť jeden druhého aj pred touto hrozbou?

Michaela Zamari patrí medzi autorov, o ktorých ste už určite niečo počuli, minimálne zazreli ich knihy na pultoch kníhkupectiev. Ja som si jej vydané knihy všímala, no nejako som sa k nim nedokázala dostať. Pred niekoľkými dňami som si však prečítala jej knihu Rozhodnutie, a práve táto knižka si zaslúžila čestné miesto medzi mojimi prečítanými knihami. 
V Rozhodnutí toho nájdete vskutku veľa. Zaujímavé hlavné i vedľajšie postavy, romantiku, nebezpečenstvo, akciu a dávne tajomstvá, ktoré budete odhaľovať spolu s našimi postavami. 
Príbeh knihy vyzerá byť celkom jednoduchý, no o opaku sa presvedčíte až počas čítania. Raven je mladá žena, ktorá to nemá v živote najľahšie, nakoľko po smrti jej rodičov sa musí starať o svojho brata Troya a nahradiť mu matku, ktorá tu pre neho už nie je. Má toho naozaj veľa, keďže musí svoj život striedať medzi prácou, priateľmi a zároveň uživiť seba a svojho brata. Keď sa však spolu s ním vyberie na tropickú dovolenku, márne si namýšľa, že všetko bude v poriadku. V tom momente jej totižto do života vstupuje tajomný, a tak trochu strach naháňajúci muž, ktorý tvrdí, že jeho poslaním je chrániť Raven pred nebezpečenstvom. Wyatt je na prvý pohľad arogantný muž, no v jeho srdci sa nachádza veľa lásky a emócie, ktorú však pred svetom skrýva a snaží sa ju nedať najavo. Pretože žena, ktorú by mal ochrániť, ho priťahuje svojou osobnosťou.


Postavy v celej knihe boli podľa mňa vynikajúce. Milovala som Raven i Wyatta a tajne som dúfala (a stále dúfam), že keď bude mať môj brat osemnásť rokov, bude taký, akým bol Troy. A práve toto sa mi na knihe, z hľadiska postáv, veľmi páčilo. Autorka sa totižto nesústreďovala len na romantické vzťahy knihy, postupne rozvíjala i tie vedľajšie, ako napríklad vzťah medzi bratom a sestrou, vzťah medzi kamarátkou a ďalšími priateľmi, poprípade známymi. Z niektorých kníh totižto máte pocit, že láska je to jediné, čo hlavná postava dokáže riešiť a čomu sa venuje. Z Rozhodnutia naopak vycítite, že autorka sa venuje rovnako i iným vzťahom medzi ľuďmi, ktoré sú tiež nesmierne dôležité. 
No a samotné postavy, tie som si obľúbila ihneď. Raven ako hlavná hrdinka ma bavila už od prvej stránky. Bola vtipná a silná, dokázala si vystačiť i sama. Samozrejme, niekedy ju musel zachrániť i princ na bielom koni, nov tomto prípade som bola veľmi spokojná, lebo Wyatta som si zamilovala.
Štýl písania autorky bol taktiež perfektný a už od prvej stránky som bola vtiahnutá do deja, ktorý si ma získal neuveriteľnou rýchlosťou. Nevedela som sa od stránok odtrhnúť, nakoľko Miška Zamari píše nie príliš zložito, no zároveň nesmierne zaujímavo. A i keď sa mi niekedy zdal príbeh až moc... zvláštny, jeho čítanie ma bavilo a už teraz vám môžem povedať, že si určite prečítam i iné knihy tejto skvelej autorky. 


ODPORÚČANIE:

Rozhodnutie od slovenskej autorky Michaely Zamari určite prečítate na jeden dych a myslím si, že si ho aj patrične vychutnáte tak, ako väčšina čitateľov, ktorí ho čítali. Ja som sa veru do príbehu i postáv zamilovala a určite sa pustím i do ďalších autorkiných kníh. A čo vy? Zaujala kniha s dokonalou obálkou aj vás? 

HODNOTENIE: 5/5

Zverejnenie komentára

0 Komentáre