Lucia Braunová- Děsivé odhalení


Názov knihy: Děsivé odhalení
Autor: Lucia Braunová
Vydavateľstvo: Naše Vojsko, 2019
Žáner: triler, krimi
Anotácia: 
Anabela už ani nedoufala, že bude zase šťastná. Poté co ji bez vysvětlení opustila její první láska, zůstala jí v životě jen milovaná sestra a kamarád Libor. Ale Daniel všechno změnil. Vnesl jí opět do života štěstí a radost. Když ale Daniel odjíždí na služební cestu, objeví se ON a rozpoutá bouři citů. Vztah mezi Anabelou a Danielem se začíná měnit. Po návratu je Daniel jiný a ona si jeho proměnu nedokáže vysvětlit. Kolem obou mužů je rázem mnoho záhad a začnou se dít zvláštní a přímo až děsivé věci. Když se Bela pustí do pátrání, je skoro pravdě na dosah. Stačí jediná nepozornost a dostává se do smrtelného nebezpečí, na jehož konci ji čeká děsivé odhalení.


  Autorka Lucia Braunová pre mňa vôbec nebola výstrelom do neznáma, keďže som od nej pred niekoľkými mesiacmi čítala vynikajúcu knihu s názvom Pomsta prichádza potichu. Už vtedy som sa neuveriteľne zaľúbila do štýlu autorkinho písania a príbehu, ktorý nám ponúkla. A z toho dôvodu som nepochybovala, že ma bude baviť i jej ďalšia kniha, Děsivé odhalení. No a s radosťou musím vyhlásiť, že som sa vôbec nemýlila a Desivé odhalenie si naozaj získalo moju plnú pozornosť, už od prvej strany. 
   Žánrovo sa knižka radí medzi krimi romány a v knihe sa taktiež nachádza veľmi silná romantická zápletka. Hlavná hrdinka Anabela nemá svoj život jednoduchý a práve keď je presvedčená, že sa jej život vyberá tou správnou cestou, vynorí sa okolo nej veľmi veľa tajomstiev a vskutku desivé fakt vyplávajú na povrch. Anabela sa ocitá v nebezpečenstve, jej srdce si musí vybrať a nikto nie je tým, za koho sa vydáva. 
   Ako som už vyššie spomínala, knihy od Lucie Braunovej sú neuveriteľne pútavé a myslím si, že každého vtiahnu do deja pomerne rýchlo. V každej kapitole sa deje niečo, čo vás jednoducho núti čítať ďalej a postavy sa počas celého deju vyvíjajú a menia. Sem-tam som ja osobne mala problémy s hlavnou hrdinkou, keďže niektoré jej rozhodnutia som absolútne nechápala, no v konečnom dôsledku som bola s jej správaním stotožnená. Vedľajšie postavy boli odprezentované tiež veľmi príjemne a bavili ma, keďže každá z nich bola iná a mala odlišnú úlohu v celom deji. 
   Dejové linky sú v knihe dve. Romantická dejová linka opisuje príbeh starej lásky, ktorá ani po rokoch nevyhasla a tá napínavejšia linka sa nám snaží nahnať strach a nechať nás v napätí. A ja som teda jednoznačne v napätí bola. Lucka Braunová zvláda zvraty v knihách na jednotku a presne tak ako minule, aj tentokrát som zostala ako obarená, keď som konečne odhalila, čo všetko sa v knihe dialo a taktiež kto za to všetko mohol. Posledné stránky som sfúkla nesmierne rýchlo a i s tou romantikou v celej knihe som bola veľmi spokojná. Páčilo sa mi, s kým Anabela na konci knihy skončila a zároveň som sa tešila, že ich život posunul oboch ďalej.  Romantika a napätie v knihe sú pre mňa veľmi dôležité, nakoľko milujem zamilované príbehy a v spojení s tajomstvom, ktoré musím spolu s hlavnou postavou odhaliť... Lepšie to podľa mňa vypáliť ani nemohlo. 
   Už podľa recenzie ste si asi stihli všimnúť, že sa mi Děsivé odhalení veľmi páčilo a spolu aj s autorkou sa vryli do môjho čitateľského srdiečka. Veľmi sa teším, že som našla Luckine knihy a určite sa môžem pridať do dlhého zoznamu jej čitateľov.

 ODPORÚČANIE

Děsivé odhalení je úžasná kniha, ktorá vás vtiahne do deja už od prvej stránky a ešte veľmi dlho budete jej záver predýchavať. Spojenie strachu a nádychu detektívky, spolu s romantickou zápletkou, sa podľa môjho názoru vždy vypláca a v celej knihe sa skrýva veľmi veľa prekvapení a desivých odhalení. Za mňa vám ju určite veľmi odporúčam a ďakujem autorke za možnosť prečítať si ju :). 

HODNOTENIE: 5/5








Zverejnenie komentára

0 Komentáre