Mandy Baggot- Opravdově, šíleně, řecky

Názov: Opravdově, šíleně, řecky
Autor: Mandy Baggot
Vydavateľstvo: Baronet, 2017
Žáner: ženský román, ľúbostný román
Anotácia: Slunce, moře a sexy cizinec - co víc si lze na dovolené přát? Žhavá připomínka řeckých prázdnin v románu Mandy Baggot přináší romantiku, humor i napětí v příběhu dvou sester.
Starší a rozumná Ellen ještě před nedávnem měla skvělou práci, peníze a přítele, ale najednou o všechno přišla. Na kouzelný ostrov Korfu si přijela vyčistit hlavu, zahojit zlomené srdce a hlavně pomoci mladší sestře Lacey zorganizovat nadcházející svatbu. Jenže v hotelu Blue Vue patří k all-inclusive nabídce taky přitažliví muži. Jeden je zkušený svůdník, druhý je plný záhad a tajemství. Dovolená najednou pro obě dívky nabere nečekaný spád. Ellen ale o vztah nestojí, nebo ano? A která ze sester se nakonec dočká své velké tlusté řecké svatby?

   Na začiatku letných prázdnin som sa rozhodla prečítať si Lásku na Korfu od Mandy Baggot a kniha mi tak veľmi učarovala, že som neváhala a rozhodla si vziať i ďalšiu jej knihu- Opravdově, šíleně, řecky. Čítala som ju na pláži, pri zvuku mora a teraz, keď píšem túto recenziu už z pohodlia domova sa vo mne vynára mierne nostalgický pocit. 

   Romantické, dovolenkové príbehy, akým je aj tento, musia baviť snáď každého a ja som tiež nebola výnimkou. Veď kto by sa aspoň na chvíľu nechcel ocitnúť v slnečnom Grécku a prostredníctvom knihy zažiť aj trochu iný život? Ja som takéto odklonenie sa od reality potrebovala, a preto bola ďalšia kniha od Mandy Baggot tou správnou voľbou. 
   Už prvé stránky knihy si ma získali a nevedela som sa od nich len tak ľahko odtrhnúť, nakoľko autorkin štýl písania je veľmi pútavý a ľahko čitateľný. Hneď som sa vžila do deju, do pováh postáv a do prostredia, ktoré bolo znova nádherne opísané. Vhodilo ma do slnečného Grécka, na ostrov Korfu a mohla som si zaspomínať na dovolenku, ktorú som pred pár rokmi na tomto ostrove strávila aj ja. Myslím si, že Mandy Baggot dokáže opísať prostredie a navodiť správnu atmosféru tak, ako len máloktorý autor. 
  I napriek tomu, že podľa anotácie vyzerá dej knihy veľmi jednoducho a neoriginálne, opak je pravdou. Postavy majú svoje osobnosti, sú nesmierne rozvinuté a všetky strany knihy vám utečú veľmi rýchlo, zároveň vás však aj niečo naučia. Nemáte čas sa nudiť, keďže nečakané zvraty vám to nedovolia a nedočkavo čakáte, či sa hlavné postavy do seba naozaj zamilujú a akým spôsobom sa to stane.
   Keďže Mandy Baggot píše knihy s podobným námetom, ako autorka vsadila na rozdielne vlastnosti a osobnosti postáv, čo je z jej kníh veľmi cítiť. Ja osobne som sa trochu obávala, že Opravdově, šíleně, řecky bude rovnaká kniha ako aj Láska na Korfu, no vôbec som sa nemusela báť, nakoľko obe knihy sú maximálne odlišné, a to najmä vďaka postavám. Autorka totižto vsadila na rozdielne povahy a to sa mi veľmi pozdávalo, i keď mi v tejto knihe až tak nesadli. Ellen i Jani mali úplne iné povahy, aké ja preferujem, no v konečnom dôsledku som ich tiež zbožňovala a hodili sa mi k sebe. A musím priznať, že pri konci som veru aj upustil nejakú tú slzičku. 
   Opravdově, šíleně, řecky bola síce pre mňa o niečo slabšia ako Láska na Korfu (najmä kvôli postavám), no i tak som si jej čítanie veľmi užila a ani trochu ma nesklamala. Prostredie i príbeh knihy sa dokonale hodia k letu a pri čítaní si určite oddýchnete. Mandy Baggot si ma ako autorka získala a už teraz čakám na december, pretože mám v pláne siahnuť i po jej vianočných knihách. 

HODNOTENIE: 4/5

Za poskytnutie knihy by som sa veľmi chcela poďakovať kníhkupectvu PreŠkoly.sk. Knihu nájdete TU.

Zverejnenie komentára

0 Komentáre