Helene Hunting- Sexy srážka (minirecenzia)


Názov knihy: Sexy srážka (Meet Cute) 
Autor: Helene Hunting
Vydavateľstvo: Baronet, 2020
Žáner: ženský román, ľúbostný román
Anotácia: Kailyn Flowersová byla vždycky klidná, racionální a měla všechno pod kontrolou – dokud neskončí rozplácnutá na Daxtonu Hughesovi, bývalém herci, do něhož byla jako puberťačka poblázněná. A pak udělá nemyslitelné: během pěti vteřin se z ní stane fanynka tělem i duší, což může a nemusí zahrnovat vyznání nehynoucí lásky. A co je ještě zvláštnější, Daxton nevezme nohy na ramena. Jejich sexy srážka ve skutečnosti vede k přátelství, o němž se jí nikdy ani nesnilo. Samozřejmě ani nečekala, že ji zradí... A teď Dax potřebuje její pomoc. Jako opatrovník své třináctileté sestry toho má až nad hlavu. A i když Kailyn Daxovi neodpustila, není ani tak bezcitná, aby ho v tom nechala samotného. Jejich přátelská setkání se brzy promění v rande u večeře a Kailyn cítí, že chemie mezi nimi je stejně výbušná jako dřív. Jak by však mohla ukončit obranu před chlapíkem, který láme srdce na počkání?


    Helene Hunting je pomerne známa autorka a jej kniha Sexy srážka sa ku mne dostala v rámci knižnej štafety. Obálka ma síce príliš nezaujala a príbeh opísaný na anotácii vyzeral tak obyčajne. I napriek tomu však bola celá kniha veľmi príjemným čítaním, a preto bude táto recenzie písaná v pozitívnom duchu :).
    Hneď od samého začiatku ma dostal autorkin štýl písania. Kniha sa čítala doslova samá, nevedela som sa od nej odtrhnúť a ľahkosť viet, dialógov a opisov ma nútil čítať ďalej a ďalej. Mám veľmi rada autorov s takýmto štýlom písania, pretože ich diela naozaj nútia čitateľa neodložiť knihu z ruky. 
    Samotný príbeh bol taktiež oveľa lepší, akým ho robila anotácia. Kailyn a Daxter boli obaja veľmi milí a zábavní. Veľmi som ocenila, že autorka sa vôb
ec nesnažila spraviť z Daxa takého typického, nudného badboya, ktorý sa správa arogantne a neslušne. Práve naopak, spravila z neho milého muža s peknou osobnosťou, ktorý dokázal ľúbiť ženu a vziať na seba zodpovednosť, keď bolo treba. Kailyn bola vtipná, uvedomovala si svoju hodnotu a nebola žiadne krehké dievčatko, ktoré je očarené svojím "princom zo snov". 

    Nakoľko bol príbeh písaný z oboch pohľadov, obe postavy sme mohli spoznať z hlbšej stránky. Príbeh bol plynulý, nenudila som sa ani raz a bola to jedna z najlepších oddychových kníh. Bohužiaľ sa v knihe (na môj vkus) nacházdalo príliš veľa klišé momentov, preto som aj hodnotenie znížila. Určite sa však časom dostanem aj k ďalším knihám od Heleny Hunting. 

HODNOTENIE: 4/5
    

Zverejnenie komentára

0 Komentáre