Najlepšie a najhoršie knihy roka 2020

    Rok 2020 bol veľmi zaujímavým rokom plným zmien ale aj (vo mojom prípade) zúfalstva. Stalo sa toho veľa dobrého, no 
omnoho viac vecí ma vyviedlo z miery a zmenilo môj pohľad na svet. Keďže sme však na knižnom blogu, bude riešiť knihy. A ako každoročne vám predstavím tie najlepšie i tie horšie, ktorých je však výrazne menej.
    Mojím cieľom bolo prečítať 50 kníh a zvládla som ich prečítať (len) 34. Nesľubujem, že sa v nasledujúcom roku v čítaní zlepším, no rada by som sa o to aspoň pokúsila. Som rada, že som sa tento rok dostala k viacerým slovenským autorom a začrtla som hlbšie do žánru detektívok, trilerov a krimi románov. A som veľmi rada, že aj napriek dvom veľkým čítací krízam som stále tu a píšem pre vás ďalšie a ďalšie recenzie. Pretože minimálne prvú polovicu tohto roka som to veľmi flákala a snáď rok 2021 zvládnem bez prerušení. I napriek tomu som však prečítala mnoho nádherných kníh a v tomto článku vám ich spolu aj s tými horšími predstavím.


Najlepšie knihy roka:


Kristi Ann Hunter: Záhadná guvernantka (Sídlo Haven Manor 1) 



Baja Dolce: Séria Placebo  



Blake Crouch: Mestečko Wayward Pines 2, Nevyspytateľný 



Madeline Miller: Kirké



Madeline Miller: Spev o Achillovi


J. Armentrout: Lux 4, Origin 


Julie Klassen: Učiteľova dcéra


Ariel Kamplan: Spolu jsme dokonalá holka 


Heather Morris: Cilkina cesta 




Najhoršie knihy roka: 


Lisa Kleypas: Štedrý deň vo Friday Harbore 



Elan Mastai: Dnešok nie je naposledy
 

Saskia Sarginson: Dvojčatá 








Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. Prečítala si veľa kníh...ja iba 16! :D A to som mala cieľ 25 O.o...nuž, tak som to trocha flákala, ale tak, z tých 16 kníh ma väčšina nadchla, tak som rada :)
    Žiadnu z tvojich spomínaných kníh som nečítala, ale veľmi ma láka Záhadná guvernantka a celá séria Mestečko Wayward Pines...
    Prajem ti všetko len to najlepšie v novom roku, veľa krásnych dní a skvelých kníh...maj sa krásne! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, som rada, že si ich chceš prečítať, boli výborné! Aj tebe prajem krásny nový rok, hlavne veľa zdravia :).

      Odstrániť