Daniel Cole: Ragdoll (Fawkes and Baxter, I. diel)

O KNIHE:

Názov: Ragdoll
Autor: Daniel Cole 
Séria: Fawkes and Baxter, 1. diel
Vydavateľstvo: Bohemian Ventures, 2017
Žáner: triler

Anotácia: A body is discovered with the dismembered parts of six victims stitched together, nicknamed by the press as the 'Ragdoll'. Assigned to the shocking case are Detective William 'Wolf' Fawkes, recently reinstated to the London Met, and his former partner Detective Emily Baxter.
The 'Ragdoll Killer' taunts the police by releasing a list of names to the media, and the dates on which he intends to murder them. With six people to save, can Fawkes and Baxter catch a killer when the world is watching their every move?


MôJ NÁZOR:

Ragdoll (slovensky Handrová bábika)  je kniha, ktorej som sa veľmi dlho vyhýbala. Sedela na mojej polici už niečo cez rok a nikdy som sa neodhodlala prečítať si ju. Minulý týždeň ma však tento triler zaujal a konečne som sa doň začítala. A musím uznať, že moju pozornosť Daniel Cole rozhodne dokázal udržať, od začiatku až po koniec. 
V posledných mesiacoch som sa čoraz viac snažila experimentovať v literatúre a vyjsť zo svojej komfortnej zóny, ktorou boli najmä ľúbostné romány. Vôbec som neverila, že aj triler sa ma môže dotknúť a ani vo sne by ma nenapadlo, že sa od knihy Ragdoll nebudem vedieť odtrhnúť. Prípad, ktorý Daniel Cole svojim čitateľom predstavuje, je mrazivý, tajomný a dokáže udržať pozornosť. Predstavte si, že nájdené telo sa skladá z šiestich obetí a vrah dokonca hodí do sveta zoznam mien jeho budúcich obetí. Tým pádom je úloha hlavného hrdinu dvojaká. Musí nájsť vraha, no zároveň je jeho povinnosťou urobiť všetko pre to, aby zachránil potenciálne obete. Dve rozdielne poslania, ktoré sa však spájajú, zaručili autorovi to, že má pozornosť čitateľov v malíčku a zvraty sa sypú z každej strany. 
Postavy knihy ma tiež veľmi bavili, pretože autor im vdýchol dušu a niečím ich obzvláštnil. Či už to bolo vďaka humoru, ich jedinečným osobnostiam alebo ich rozdielnym názorom. Každá z nich bola úplne iná a vryla sa mi do pamäte. 
Celkový koniec knihy ma trošičku sklamal, pretože som po toľkom napätí a zvratoch očakávala niečo veľkolepejšie, no môj pocit z knihy zostal i tak veľmi pozitívny. Ragdoll mi potvrdil, že i trilery sa pomaly dostávajú medzi moje obľúbené žánre a určite plánujem so sériou pokračovať. 

    
HODNOTENIE: 4,5/5
 

Zverejnenie komentára

0 Komentáre