Tipy na seriály 3

Ahojte! Po dlhšej dobe som si pre vás znova pripravila výber najlepších seriálov, aké som v poslednej dobe mala šancu sledovať. Všetky som dopozerala počas tohto alebo uplynulého roka a každý jeden si získal špeciálne miesto v mojej pamäti. Rozdelila som ich do viacerých kategórií a veľmi dúfam, že si každý z vás spomedzi nich vyberie nejaký, ktorý ho bude baviť. Ak by ste chceli vidieť viac mojich obľúbených seriálov, v minulosti som napísala už dva seriálové články, určite ich nájdete niekde na mojom blogu. 


Once Upon a Time:

Hneď zo začiatku mi nedá nevychváliť seriál Once Upon a Time, ktorý je moja aktuálna závislosť. Preto mu dávam aj takéto špeciálne miesto a myslím si, že stojí za všetku pozornosť. Okamžite som sa zamilovala do jeho hercov, prostredia a už veľmi dávno som necítila toľko emócií, ako počas sledovania OUAT. Mám pozreté všetky rozhovory s hercami a milujem ho tak veľmi, až to podľa mňa nie je zdravé. Celý svet, herecké výkony a výborné prepojenie sveta rozprávok a skutočnosti mi vzali dych a naučila som sa, že láska a nádej dokážu naozaj hýbať svetom. V podstate sa jedná o niečo, čo vás vezme do sveta rozprávok, nebudete sa vedieť od toho odtrhnúť a veľmi rýchlo sa stane jeho sledovanie vašou obľúbenou činnosťou.  

Historické seriály: 

Historické seriály som si v poslednej dobe veľmi obľúbila a každý jeden z nich patrí medzi moje obľúbené. Páči sa mi, že sa vďaka nim dozviem niečo nové, natáčajú sa v nádhernom prostredí a
majú v sebe určité čaro. Downton Abbey  bol perfektný seriál, opisujúci život na panskom sídle na prelome 19.teho a 20.teho storočia. Krásne ukazuje spôsob, akým sa žilo pred sto rokmi v Anglicku a dýcha atmosférou anglického vidieku. Jeho hlavnou témou je zobrazenie osudy rodiny a sluhov, ktorí žijú v nádhernom sídle s názvom Downton Abbey. Perfektní herci vám spríjemnia zážitok, zaručene sa počas sledovania dozviete niečo viac o živote našich predkov a budete mať chuť vrátiť sa do minulosti tak ako aj ja. 

The White Queen, The White Princess a The Spanish Princess sú síce tri rozdielne seriály, no ja
ich rozhodne odporúčam sledovať v tomto poradí, keďže na seba vyslovene nadväzujú. Opisujú životy troch anglických kráľovien, ktoré vytvorili históriu Európy a boli silné, odvážne a vytrvalé. The White Queen popisuje romanticko-tragický príbeh Elizabeth Woodvillle a jej zázračnú cestu na anglický trón, The White Princess vám predstaví život kráľovnej Elizabeth z Yorku (dcéry Elizabeth Woodville)  a The Spanish Princess vám ukáže začiatky vlády Henricha VIII. prostredníctvom jeho prvej manželky, Kataríny Aragónskej. Skrz tieto tri ženy som sa dozvedela mnohé nové informácie o našej histórii, pochopila som silu žien a súcitila som s ich zraniteľnosťou, ktorá zároveň bola ich najväčšou silou.

Posledný historický seriál v tomto zozname je The Great. Jedná sa o komedicko spracované prevedenie, zobrazujúce život ruskej cárovnej Kataríny Veľkej. Určite by som The Great neoznačila za historicko-korektný seriál, no strašne som sa počas jeho sledovania nasmiala a zabavila. Hrajú v ňom výborný herci, ako napríklad Nicholas Hoult a Elle Fanning, a odohráva sa v krásnom prostredí. Jednoznačne sa u mňa zaradil medzi seriály, ktoré ma najviac prekvapili a neviem sa dočkať ďalšej série. 

30-minutovky: 

V tomto období stále trvajúcej pandémie mávam veľkú chuť pozrieť si niečo krátke, vtipné a jednoduché. Všetky nižšie uvedené seriály majú okolo pol hodinky a výborne si pri nich oddýchnete. Ak hľadáte niečo romantické a s príchuťou Francúzska, The Hook Up Plan  je pre vás ako stvorený. Jedná sa o francúzsky seriál s riadnou dávkou humoru. Hlavná hrdinka Elsa sa v ňom zamiluje do muža, ktorého pre ňu v skutočnosti objednali jej najlepšie priateľky. Elsa však vôbec netuší, že sympatický parížsky fešák je v realite len obyčajný herec. Prvá séria bola úžasná, tá ďalšia ma však nejako nechytila. No i napriek tomu verím, že si vtipnú Elsu užijete. 

I Am Not Okay With This je kratučký seriál na štýl The End of the Fucking World a Stranger Things. Hlavná hrdinka jedného dňa zistí, že má superschopnosti a spolu s jej novým kamarátom sa snaží naučiť, ako ich ovládať. Okrem dobrých hercov som veľmi ocenila kombináciu retro prvkov a humorné dialógy. Veľmi zaujímavo boli využité i superschopnosti a tá jedna séria sa sledovala veľmi dobre. 

Detektívky a záhady:

V tejto kategórii mi nedá nezačať s jedným z mojich obľúbencov, seriálom Money Heist. Určite ste o Money Heiste (La Casa de Papel) počuli a ja musím uznať, že patrí medzi najlepšie prepracované diela, aké som kedy videla. Zápletky, postavy, herci a totálna premyslenosť celého plánu ma totálne chytili a prísahám, že som sa od seriálu nevedela absolútne odtrhnúť. Najlepší zločinci sa spoja, aby vykradli ostro stráženú tlačiareň bankoviek, najstráženejšiu budovu v celom Španielsku. Ja som bola z Money Heistu unesená už od prvej epizódy a neskutočne sa teším na ďalšiu sériu, pretože určite bude výborná.


Seriál You je vhodný pre tých, ktorí radi sledujú psychopatov v akcii 😂. Hlavný hrdina Joe sa zamiluje a svoju lásku si chce uchovať hocijakým spôsobom. Jeho konanie je nevyspytateľné a spracovanie celého seriálu zaujme už na prvý pohľad. Seriál ponúka pohľad na problematického jedinca, ktorý si však nejakým zvláštnym spôsobom dokáže získať vašu náklonnosť. Prvú sériu som si veľmi užila a určite patrí medzi jedny z tých lepších seriálov. 

Outer Banks sa točí okolo skupiny tínedžerov žijúcich na ostrove, ktorí sa snažia objaviť dávno stratený poklad. Do cesty sa im však pripletú nebezpeční
ľudia a priateľom ide dokonca až o život. Ja osobne som najskôr Outer Banks nechcela sledovať, pretože ma čoraz viac prestávajú baviť seriály z tínedžerského prostredia, no som veľmi rada, že som spravila v tomto prípade výnimku. Postavy boli zaujímavé, celkové prostredie ostrova a oceánu ma preniesli do letných dní. Myslím si, že zatiaľ je vonku len prvá séria, čiže ho budete mať pozretý za chvíľku.


Odkazovo veľmi dôležitý seriál je rozhodne Unbelievable a myslím si, že by si ho mal pozrieť naozaj každý. Popisuje príbeh znásilneného dievčaťa, ktorému neuveria, že bolo vskutku znásilnené. Výborné hlavné herečky a  cit, akým bol seriál spracovaný, vás určite chytí za srdce. Počas sledovania som naozaj mala zimomriavky a cítila som sa veľmi zle z našej spoločnosti. Seriál je natočený podľa skutočnej udalosti a je naozaj silný, zároveň však veľmi potrebný. 


Reality shows:

Počas karantény a celého tohto náročného obdobia som začala pozerať i nejaké reality shows, pretože pri nich zaručene vypnete a nemusíte sa na ne vôbec sústrediť. Too Hot to Handle je vyslovene somarina 😂, ktorá však pobaví. Keeping up with the Kardashians vám povedia niečo viac o Kourtney, Kim, Khloe, Kendall a Killie. No a reality Love is blind vám potvrdí, že zamilovať sa môžete i bez toho, aby ste sa niekedy videli. 









Zverejnenie komentára

0 Komentáre